miercuri, 9 martie 2011

Hrana e diabolica


Nu intrati in panica, n-am aderat la vreun cult de-ala creepy care crede ca tot ceea ce mancam ne ucide si alte minunatii de-astea. Aparent insa, sunt toate sansele ca angajatii de la cantina firmei unde presteaza yours truly sa fi aderat cu entuziasm.

Pai la ce alta concluzie as fi putut ajunge cand am vazut luni meniul “Action Point” (n-am dibuit de ce-l cheama asa, dar o sa elucidez eu si aceasta enigma) pentru saptamana in curs? Ia uitati aici:

Luni:
Rasol de vita Baphomet cu sos, garnitura de cartofi si fasole alba.

Marti:
Friptura de porc Mephistopheles cu sos de ceapa si salata calda de cartofi.

Miercuri:
Medalion de vitel Azazel (asta mai si rimeaza) cu ciuperci si legume.

Joi:
Pulpa de vita Belzebut cu sos de smantana si conopida gratinata.

Vineri:
Friptura de pui Diabolus cu sos de mango & ardei si Rigatoni.


Ieri m-am inarmat cu tupeu si-am comandat Mephistopheles-ul, reflectand ca n-am la mine nici funie de usturoi, nici tarus si ajungand la concluzia ca foamea si pofta au prioritate (mirosea foarte bine maglavaisul, in comparatie cu „Meniul zilei“, care insemna o adunatura de legume tocate si cu niste fasiute de carne esuate printre ele).  
Am intrebat-o pe vanzatoare ce si cum, dar m-a lamurit de m-a zapacit: „e o actiune speciala saptamana asta“. Indeed. Asa speciala, mai rar, bobocule.

De gustos, a fost delicios, dar azi l-am lasat in pace pe Azazel, pentru ca nu-mi place carnea de vitel (extraordinar, v-am zis ca rimeaza? :D).

Astept cu interes meniurile din mitologia greaca. Daca rasolul Hera nu e picant si daca friptura Pallas Athena nu e cam fara gust si usor atoasa, se numeste ca astia de la cantina sunt niste ignoranti :))

5 comentarii:

Anonim spunea...

Mie una imi place meniul, avand in vedere ca ma tot delectez ba cu Maestrul si Margareta ba cu Povesti demonice....

As fi comandat primul fel sincera sa fiu, ca ala e preferatul meu . :)

Londoana

Anonim spunea...

De fapt in Maestru, pe pisoi il chema Behemoth, nu Baphomet ... :D

Greta spunea...

@Londoano, dar nu bagi de seama ce ucigator e meniul pentru colesterol si celelalte hangarale? :)) Cred ca de aia toate mancarurile au nume de draci impielitati :D

Carmen spunea...

Wow, asta e menú black metal =))))
Ma declar fan :P

Greta spunea...

Carmen, da' nu bagi de seama ca fiecare fel de mancare e bomba calorica? :D