luni, 10 octombrie 2011

Opinii (ale voastre) despre idei (ale mele)


Sunt prin preajma, alive and kicking, dar in acelasi timp sunt si:

a) usor (deocamdata) racita. Daca n-am grija, in curand o sa fiu foarte racita. Iar colegii mi-au aruncat priviri sumbre cand am enuntat ipoteza asta azi. Cea mai lejera amenintare a fost "te smulg din pat si te tarasc la birou". Deci e serioasa treaba :D.

b) obosita. Ca urmare a volumului de munca si a zilei libere de 3 octombrie, am lucrat sambata dupa-amiaza schimbul 2 complet. Pana la 23:30. Bonus, cu seful permanent in coastele noastre (ma intreb ce rost mai are sa fii sef, daca sambata seara esti la serviciu). O colega a facut cate-o liniuta pe o bucata de hartie de fiecare data cand 'mnealui venea sa vada "cum merge treaba pe la voi". La sfarsitul programului am numarat 14 liniute. No comment :P

c) (tot) usor lipsita de inspiratie. Pana si geniile mai au momente de-astea :P De fapt, as avea chiar mai multe idei de articole, dar momentan nu ma ispiteste niciunul. Sau, privind partea plina a paharului, toate mi se par la fel de tentante si nu stiu de care sa ma apuc. Nu, de "care-o fi", cum mi-a recomandat o amica, nu tine :)) 

De fapt, daca tot am ajuns sa vorbim despre asta, ce zicet, ma ajutati sa ma decid? Care dintre subiectele de mai jos v-ar placea si-n ce ordine?

1) Experienta a doua concerte sustinute de Michael Bolton, de a-i pune doua intrebari si de a ma uita in ochii lui in timp ce-mi raspundea si aveam senzatia ca timpul a inghetat.

2) O ora, o cafea si o discutie care-a cuprins zeci de ani cu Stela Popescu.

3) Descrierea unei zile de serviciu.

4) Cinci filme pe care le recomand (aici va previn ca sunt genul clasic, preponderent).

5) O vizita in lagarul de la Dachau.

As mai avea si alte idei, dar pentru moment ma rezum la cele de mai sus. Asadar, care sa fie? Si va multumesc anticipat ca ma ajutati sa ma decid ;))

6 comentarii:

citrice spunea...

Eu as fi foarte interesata de lagarul de la Dachau. Ma tot chinui de vreo 3 ani sa ajung acolo si tot nu reusesc.
Problema este ca nici nu stiu daca as rezista, tocmai de aceea vreau sa citesc parerile tale.
Eu am fost foarte, foarte impresionata de insula Ellis si de muzeul de acolo, de nu mi-am revenit zile bune, asa ca pot doar sa-mi imaginez cum m-as simti dupa o vizita la Dachau.

Greta spunea...

Ok, Citrice, multumesc pentru feedback.... Dachau sa fie, atunci :)

TheBanjer spunea...

Toate, toate sa fie :-) Asa, incet incet in episoade si-n ce ordine iti vine inspiratia :-)

Petro spunea...

Cinci, trei si restul :-)

A.O. spunea...

Michael Bolton sau Stela Popescu nu prea ma intereseaza...iar despre birou alltag stiu singura destul :)
Dar Dachau. Hey, si eu as vrea sa ajung pe acolo, dar la fel ca Citrice nu prea ma incred in puterile mele. DEci povesteste-ne :)

Greta spunea...

Va multumesc, TheBanjer, Petro si A.O. :) "Pritocesc" povestea despre Dachau, maine seara ar trebui sa fie buna de tipar, cum se spune :)