miercuri, 26 martie 2014

Leapşă alfabetică


Asta zace în folderul cu "idei" de ceva vreme (o găsisem aici, în peregrinările mele după lepşe, cum ştiţi că mai fac uneori), dar am tot amânat-o că mi-era prea lene. Azi m-am simţit însă deosebit de harnică, deci am purces la treabă. Am renunţat doar la vreo trei puncte (nu litere), care mi s-au părut banale. 


A

Age: 33 (încă).
Allergic: la combinaţia dintre prostie, răutate şi îngâmfare.
Animal: timp de 11 ani, am avut o căţeluşă pe care-am iubit-o din tot sufletul. Când a murit,  mi-am dorit să fi murit şi eu împreună cu ea. Maică-mea are o altă căţeluşă, care mi-e foarte dragă. Dacă ar fi să mai am vreodară un animăluţ, mi-aş dori un Jack Russell Terrier. Îi ador.
Actors: Al Pacino, Robert De Niro, Marlon Brando, Leonardo DiCaprio, Gabriel Macht (linişte acolo-n spate :D), Pierce Brosnan. Ultimii doi în mare parte pentru impresia artistică :))

B

Birthday/Birthplace: 21 iunie 1980, Piatra Neamţ.
Best Friends: am trei prietene adevărate. Acel gen de prietene pe care le pot suna la 3 noaptea dacă-mi frige sufletul şi ar fi acolo pentru mine, să mă asculte şi să mă ajute.
Body Part on opposite sex: mâinile.
Best Feeling in the world: cu soţul pe sofa, dezbătând un Prosecco rece :)
Best weather: vara pe înserat.
Been in Love: de trei ori, dacă nu punem la socoteală pasiunea făcută la grădiniţă pentru colegul Ştefănel ;)) Cu asta ar fi patru.
Been on stage? da, la o serbare prin clasele primare, când am recitat cu patos nu-mai-ţin-minte-ce. Ah, şi am fost şi "on air" la Radio Vacanţa, la mare, unde am cântat "Daţi-mi cretă colorată". Aveam 8 ani.
Believe in yourself: nu. Şi atât, nu ţin să dezvolt.
Believe in life on other planets: da, consider că nu suntem singuri în Univers.
Believe in miracles: not anymore. Dar cine ştie, poate într-o bună zi voi fi surprinsă... :)
Believe in magic: a se revedea "miracles".
Believe in God: da.
Believe in Satan: God e mai puternic, şi cu asta am zis tot.
Believe in Santa: s-au dus vremurile alea.
Believe in Ghosts/spirits: da.
Believe in Evolution: da.

C

Candy: adică desenul animat? Nu mi-a plăcut, în sensul că nu m-a prins povestea. Dar Sandy Belle, ei.... cu ea e altceva! :))
Color: albastru.
Cried in school: prin clasele primare, când luam nota opt. Soooo chicken, ştiu :D
Chocolate/Vanilla: dacă trebuie să aleg, Vanilla.
Chinese/Mexican: chinese, dar să fim înţeleşi - fără carne de raţă. Refuz să mănânc aşa ceva. pentru bunul motiv că mi-s dragi răţuştele.
Cake or pie: ambele.
Countries to visit: India, Marea Britanie, Singapore, Italia (ce n-am văzut până acum, adică totul în afară de Veneţia şi Florenţa), USA, Maroc, Indonezia, Japonia, Thailanda, Turcia şi somebody stop me, că mai am o groază de scris :))

D

Day or Night: depinde de activitate. Muncesc foarte bine ziua. Citesc foarte bine noaptea, eventual cu o muzică de cameră în surdină şi un ceai de lavandă alături.
Danced: îmi place mult să dansez - se întâmplă destul de rar, dar când se întâmplă, rup opincile :))
Danced in the rain? nu, şi nici nu m-aş vedea făcând-o. Sunt prea plictisitoare telurică pentru aşa ceva.
Danced in the middle of the street: de fapt, da :)) Hora nunească, la propria-mi nuntă :D

E

Eggs: nu neapărat. Ţin să am câteva ouă colorate de Paşti, dar în rest, sunt mulţumesc bine şi fără ele.
Eyes: căprui.
Everyone has: regrete.
Ever failed a class? nu, dar a fost cât pe ce :)) La chimie, în clasa a X-a. Alcani, alchene, benzen, draci pictaţi, purici încolonaţi... (rima e întâmplătoare).

F

First crush: la trei ani, cu Ştefănel, vă zisei mai sus. Avem şi o poză împreună, ţinându-ne de mânuţă ;))
Full name: Greta N. (deşi mi-am deschis foarte mult sufletul pe blog, m-aş rezuma totuşi la iniţiala numelui de familie).
First thought waking up: "hai că-mi permit să dormitez încă 10 minute, până la 5 şi 10.... ":D
Food: Souvlaki.
Fruits: cireşe, ananas, struguri, piersici, zmeură, pepene (verde şi galben deopotrivă).

G

Greatest Fear: boala, singurătatea.
Giver or taker: giver.
Gum: mentolată.
Good luck charms: o pereche de cercei de la cumnata mea şi un pandantiv cu perlă.

H

Hair color: şaten închis - natural, şuviţe blonde - deloc natural :))
Height: 1,68.
Happy: nu prea.
How do you want to die: subit.
Hate: proştii importanţi.

I

Ice cream: Mövenpick cu Crème Brûlée.
Instrument: peniţa, ca să zic aşa. Tastatura, mai prozaic spus.

J

Jewerly: cerceii. Cred că am peste 100 de perechi în total. Îmi plac foarte mult şi inelele, n-am prea multe, dar intenţionez să remediez acest neajuns :))

K

Kids: în viaţa viitoare, poate. Desigur, asta presupunând că va fi o viaţă viitoare :D
Keep a journal? Da' voi ce citiţi acuma? :)) Aparte de asta, am ţinut jurnal de la 16 ani, în care am scris destul de conştiincios.

L

Love: soţul, părinţii, neamurile, prietenele amintite mai sus.
Letter: am scris sute de scrisori primei mele iubiri. Nu le-am expediat niciodată.
Love at first sight: da, been there :) Ce pot spune... electrizant :)

M

Milk flavour: câh. Nu-mi place deloc mirosul de lapte, nici crud, nici fiert.
Movie: după stare. Uneori mă uit la un film complex şi solicitant din punct de vedere emoţional, alteori la comedii uşurele. Îmi plac mult serialele (poate datorită rutinei pe care o induc, şi care-mi dă o anume siguranţă).
Marriage: am făcut-o la momentul potrivit, cu omul potrivit.
McD's or KFC: KFC. Ahhhhh, Crispy strips cu mujdei....... :D

N

Number of Piercings: cine, eu? N-am zis mai sus că-s plictisitoare? N-am niciunul. Şi nici intenţia de a-mi pune.
Number: 38 (e numărul de la pantofi, presupun că asta era ideea).
Nickname: nu ştiu dacă se poate numi nickname, dar la serviciu mi se spune de multe ori Gretel - şi-mi place.

O

One wish: n-am niciuna anume în prezent.

P

Place you'd like to live: într-un oraş mare. Forfotă, agitaţie, cosmopolitism - asta e de mine!
Pepsi/Coke: Dr. Pepper.

Q

Questionnaires: chestionare auto, vrei să zici? Cred că m-aş descurca şi acum cu ele, mai puţin partea cu penalizări şi contravenţii. Pe care la vremea lor le-am tocit şi le-am uitat imediat după examen :D

R

Reason to cry: plâng destul de uşor. Nu ştiu dacă asta e un lucru bun sau nu. Ultima dată când am scăpat câteva lacrimi a fost azi-dimineaţă, în maşină.
Roll your tongue in a circle? adică de ce-aş comite gestul? :))

S

Song: Mike Batt - Bright eyes.
Shoe size: am zis mai sus. Deci nu la number-ul ăsta se refereau acolo? Dar atunci la care?!
Slept outside: nu.
Shower daily? da.
Sing well? scapă cine poate :)) M-am confesat aici :D
Scientists need to invent: tablete efervescente care să se transforme în mâncare când sunt puse în apă. Maşina care merge fără benzină. Serviciul unde eşti plătit fără să fie nevoie să munceşti. Mai vreţi? (Cu savanţii vorbeam :D). 

T

Time for bed: dorm cam puţin - cinci-şase ore pe noapte, în timpul săptămânii. Recuperez în weekend, când nu pun ceasul să sune.
Thunderstorms: Îmi place să le ascult.
Touch your tongue to your nose? Din ciclul "idei puţine, da' fixe".

U

Understanding: da, cred că sunt.

V

Vegetable you hate: spanac.
Vegetable you love: hrean.

W

Weakness: multe. Unele mărunte, altele nu chiar...
When you grow up: o să inventez chestiile alea de mai sus, dacă n-o fac savanţii până atunci :))
Who makes you laugh the most: soţul şi prietena care m-a convins să mă apuc de blogging.
Worst feeling: chiar nu vreau să răspund la asta.
Where do we go when we die? ăăăă.... e evident că n-am de unde să ştiu, nu?
Walk with a book on your head? N-am nicio dorinţă de a deveni manechin. Lagerfeld moare de ciudă, pe chestia asta :))

X

X-Rays: nu ştiu ce să scriu aici.

Y

Year it is now: 2014, captain Obvious.
Z

Zoo animal: cel mai simpatic personaj l-am găsit la grădina zoologică din Nürnberg.
Zodiac sign: Gemeni.

Şi-am încălecat pe-o şa, şi-am terminat leapşa mea. Uf, că lungă mai e. Dar bine că n-a fost după alfabetul chinezesc.... :))
Ştiţi deja: cine-o vrea, e invitat s-o ia! (Ce-oi avea azi, de tot fac rime involuntar?).
 

3 comentarii:

Carmen spunea...

Iubesc lepsele, imi aduc aminte de Oracolul din clasa a V a :))
Iacata-ma-s:

Age: 40, soon. And proud of it!
Allergic: gandaci de bucatarie
Animal: Am avut mereu pisici, am avut si catei, acum am pisici.
Actors: Jack Nicholson, for ever!
B

Birthday/Birthplace: eh, detalii
Best Friends: am o prietena si un prieten, pe care ii numesc BEST. Restul sunt prieteni buni.
Body Part on opposite sex: ochii
Best Feeling in the world: ascultand metale, cand calatoresc singura
Best weather: primavara, pe la 19-20 de grade cu soare
Been in Love: mereu 
Been on stage? Da, am jucat Moliere, Baiesu si integrala Caragiale (Momente si Schite)
Believe in yourself: depinde de situatie. Daca sutn total nepregatita…cam greu…
Believe in life on other planets: Da. Ar fi o mare pierdere, sa nu mai fie nimeni in atata spatiu
Believe in miracles: never did, never will
Believe in magic: Bwhahaha, da daca joc Diablo.
Believe in God: mhmmmm…
Believe in Satan: neaahh
Believe in Santa: cu tarie )
Believe in Ghosts/spirits: mhmmmm
Believe in Evolution: Da

C

Candy: Toffefee si Marianne
Color: Negru
Cried in school: nevah
Chocolate/Vanilla: ciucalata
Chinese/Mexican: aleg un chinez de puta madre!
Cake or pie: cake
Countries to visit: Peru si Japonia
D

Day or Night: ziua, imi place lumina si imi place soarele
Danced: nope
Danced in the rain? nope
Danced in the middle of the street: wtf?

E

Eggs: de cate ori am ocazia
Eyes: căprui.
Everyone has: ass :P
Ever failed a class? nu

F

First crush: pe la 6 ani, un baiat pe nume Tica. Si fratele lui Dani, nu prea ma puteam hotari. Ne-am mutat in acelasi an, am pierdut legatura, am aflat dupa vreai 5 ani ca Tica era in puscarie, facuse cariera ca hot de buzunare
Full name: Don’t think so …
First thought waking up: ”Nooooooooooooooooooooooooo”
Food: fructe de mare
Fruits: cireşe, citrice,ananas, struguri, nectarine, zmeură, afine, mure, pepene verde
G

Greatest Fear: de esec
Giver or taker: nu stiu
Gum: mentolată.
Good luck charms: n-am

H

Hair color: şaten -roscat
Height: 1,70
Happy: mai tot timpul
How do you want to die: fara sa simt. Da, mi-e frica!
Hate: proştii importanţi ( a trebuit s-o las cum ai zis tu)

I

Ice cream: Daim
Instrument: Fluierul piciorului?!
J

Jewerly: bratari de piele, inele, cercei, coliere… Faci inventarul?
K

Kids: ntz
Keep a journal? nevah

L

Love: oamenii care au reusit sa ma inteleaga
Letter: nope, sunt prea lenesa
Love at first sight: nope

Carmen spunea...

Nu m-a lasat sa trimit tot, asa ca am impartit in doua ture

Milk flavour: da, da, de lapte acru, mai ales )
Movie: Da, dar nu foarte des si depinde in ce stare sunt, ca nu ma pot uita la Hatchiko daca am pisica bolnava
Marriage: nevah
McD's or KFC: KFC, dar foarte rar

N

Number of Piercings: nope
Number: 7 nu stiu de ce imi place numarul asta
Nickname: Pantera Roz, in adolescenta. Eram inalta si desirata.
O

One wish: dream job, anul asta?

P

Place you'd like to live: unde sunt acum, mi se pare locul perfect
Pepsi/Coke: none

Q

Questionnaires: huh?

R

Reason to cry: rar, din neputinta
Roll your tongue in a circle?: da, mai ales acum ca-s racita cobza si imi simt buzele uscate
S

Song: Shoe size: 36-37
Slept outside: da, foarte nasol cand ainceput sa pice roua
Shower daily? da.
Sing well? , according to my music teacher, se pare ca da. M-a fortat sa ma duc la cor, sub amenintarea cu scaderea mediei (care afecta media generala, evident)
Scientists need to invent: tablete efervescente care să se transforme în mâncare când sunt puse în apă. Maşina care merge fără benzină. Serviciul unde eşti plătit fără să fie nevoie să munceşti. Mai vreţi? (Cu savanţii vorbeam :D).

T

Time for bed: pe la 1 noaptea

Thunderstorms: Nuuuuuuuuu, mi-e frica!
Touch your tongue to your nose? Huh?

U

Understanding: Da! Mai tot timpul, dar am limite..

V

Vegetable you hate: FASOLE VERDE; brrrrrrrrr
Vegetable you love: castraveti

W

Weakness: ah, barbatii misto! Inima zburdalnica, ce sa-i faci? )
When you grow up: vreau sa fiu ca Bill Gates :D
Who makes you laugh the most: Prietenul meu cel mai bun si prietena mea cea mai buna. Si mai nou si sotul ei.
Worst feeling: fara bani. Ma-imbolnavesc, fizic ma simt rau, cad la pat. Nu, nu e o gluma!
Where do we go when we die? Sper sa ma tina careva in vreun borcan pe raftul de sus din camara
Walk with a book on your head? Been there, done that. A ajutat, un spate putin mai drept, imi aduc aminte sa-mi controlez postura.
X

X-Rays: da, vreau niste ochelari de-aia

Y

Year it is now: 2014. Urmeaza sa-mi faca cineva o anestezie, sau de ce intrebati?
Z

Zoo animal: Nuuu 
Zodiac sign: Dear Sagittarius



Greta spunea...

Prea mulţumesc pentru răbdare! :) Foarte faine răspunsurile. m-am distrat pe cinste, chiar dacă multe din ele le ştiam ;))
La fix ai nimerit-o cu lepşele; amintesc de Oracole, mah, de-aia mor după ele! Ceea ce mă duce cu gândul la o postare despre celebrele "caiete de amintiri"... mmm, will do!