luni, 9 iunie 2014

Viezurele revine


Vă mai aduceţi aminte de Viezurele corporatist? Eu aproape uitasem de el, dar reciproca nu s-a dovedit valabilă. După două zile de la deosebit de constructiva discuţie (not) pe care-am avut-o cu el, am stat de vorbă cu Musiu Şarl, căruia i-am prezentat situaţia şi soluţia pe care, mai mult sau mai puţin, o agreaserăm cu Viezurele. 

Omul a admis că da, e o problemă, dar când a auzit soluţia, care includea cuvântul "listă", numai că nu şi-a pus mâinile în cap. Urăşte visceral listele şi hârţogăria în general. "E pierdere de timp", zice, "mai ales că datele de care aveţi nevoie nu sunt salvate în sistem decât o jumătate de zi. Prea puţin timp pentru analize comparative şi identificarea erorii. Vă trimit zilele următoare un tehnician care să cerceteze, dacă poate face ceva, bine, dacă nu... asta e". 

Foarte mulţumim. Unu, că ne-a scăpat de liste şi doi, că nu se agaţă musai de problema asta, că numai de aşa ceva nu mai avem timp sau chef. Tehnician nu ne-a mai trimis, s-a luat cu altele, iar noi n-am vrut să-l batem la cap. În fond, nu e datoria noastră să-i amintim, dacă n-a mai făcut asta o fi avut vreun motiv. Apoi au venit valuri de muncă peste noi şi-am uitat de tot. 

Eh, dar Viezurele n-a uitat. Normal, el altceva n-are de făcut. Mai jos vă reproduc un fascinant dialog via E-Mail.

1) "Stimată Frau X,

în ce stadiu se află proiectul dumneavoastră? Aţi discutat cu Herr Cutare? La ce concluzie s-a ajuns? Vă rog să mă ţineţi la curent.

Cu stimă,
Herr Viezure."

Of, numai tu mai lipseai. 

2) "Stimate Herr Viezure,

da, am discutat cu Herr Cutare. Ideea listelor, despre care am vorbit la şedinţă, nu este aplicabilă, deoarece datele nu sunt salvate decât jumătate de zi în sistem şi nu ar fi timp pentru detectarea erorii. În consecinţă, va trimite pe cineva de la departamentul tehnic, care va analiza problema şi va decide dacă se poate soluţiona sau nu. Vă voi informa de îndată ce voi şti mai mult.

Cu stimă, 
Frau X".

După şedinţa avută în aprilie, credeam că nu mă mai poate surprinde nimic la individul ăsta. Mă înşelam.

3) "Stimată Frau X,

nu prea înţeleg mail-ul dumneavoastră. De ce nu veţi face liste??? Pe cine anume de la departamentul tehnic vă trimite? Când? Cât durează evaluarea tehnicianului? De ce nu urmaţi paşii prevăzuţi în protocolul şedinţei pe care-am avut-o împreună? Vă rog să mă informaţi urgent!

Cu stimă,
Herr Viezure".

Amice, eşti idiot, cum spunea nenea Iancu. 

4) "Stimate Herr Viezure,

motivul pentru care nu facem liste vi l-am explicat în mail-ul precedent. Încă nu ştiu care dintre tehnicieni se va ocupa, şi nici cât durează evaluarea pe care o va face. După cum v-am spus, vă voi ţine la curent de îndată ce voi avea informaţii noi. Cât despre paşii prevăzuţi în protocol, nu mi-aţi trimis niciun mail cu acest protocol, după cum aţi spus că veţi face.

Cu stimă,
Frau X".

Aş fi adăugat ".... prin urmare, nu am ce paşi să urmez", dar m-am gândit că aş fi obraznică. Deşi am dubii că şi-ar fi dat seama.

Acesta este stadiul actual. Probabil acum o să-mi trimită protocolul, după care o să mă întrebe, din nou, de ce nu urmez "paşii prevăzuţi" :)).
 

Niciun comentariu: