sâmbătă, 13 septembrie 2014

3, 2, 1.... vacanţă!


Ok. Bagaje. Am terminat de călcat (în timp record, poate de unde simfonia a VII-a de Beethoven, dirijată de Zubin şi pe care-o urmăream cu juma' de privire pe youtube în timp ce dădeam cu fierul de la stânga la dreapta şi retur, o fi avut efect stimulativ). 
Mâine după-amiază plecăm la Nürnberg, de unde luăm avionul spre Frankfurt, la Frankfurt schimbăm, în jur de miezul nopţii aterizăm la Bucureşti. Primele două săptămâni din concediu le vom petrece în România, pentru cea de-a treia avem alte planuri. Dar despre asta vă povestesc mai la vale - înainte de-a pleca spre destinaţia respectivă sau, dacă nu apuc, după ce revenim.

As we speak, mai am de:
- înghesuit în valize hainele călcate şi nenumăratele obiectele care momentan sălăşluiesc în cele aproximativ 17262161656332 de pungi răspândite pe canapeaua din sufragerie;
- epilat;
- spălat pe cap;
- făcut manichiura. 


Oh dear.

Voi să aveţi grijă de voi, da? Să ne citim cu bine - după 5 octombrie şi, poate, cu un mic intermezzo între timp :) 

5 comentarii:

Anonim spunea...

Vacanta placutaaaa! Sa va bucurati de vreme faina si sa ne citim cu bine :)
Cris

Greta spunea...

Mulţumesc mult, Cris! Chiar avem nevoie amândoi de concediul ăsta. Sper să ne priască şi să ne remontăm. La amândoi e "low battery", ca să zic aşa.... :)

thea spunea...

Vacanta placuta, draga mea Greta! :)

Voiam sa-ti mai spun si ca am citit cu constinciozitate si am si comentat, dar am constatat ca daca comentez de pe telefon, comentariile mele nu apar. Ti-am spus asta ca sa nu crezi ca am disparut din peisaj :).

Deci relaxare placuta si sa ne citim cu bine! :)

Adina spunea...

Vacanta placuta, Greta! Sa vii incarcata cu poze si povesti!

Greta spunea...

Vă mulţumesc din suflet, Thea şi Adina! :)