duminică, 5 octombrie 2014

Back in business, pals!


Săptămâna care tocmai se încheie ne-a fost prielnică. A fost cu soare, cu arome, cu dorinţe împlinite, cu locuri şi peisaje extraordinare, cu oameni frumoşi şi cu multe momente de natură să ne umple sufletele. Până când mă adun şi mă organizez niţel, iată o avanpremieră:









Etc :)  Vor fi poveşti detaliate şi multe poze despre toate cele de mai sus şi nu numai :) Până una-alta, trebuie să facem faţă realităţii:


Mda, asta e. Mă duc să mă prepar pentru ziua de mâine, care nu doar că e luni, dar e şi prima zi de după concediu. Am însă încredere că:


Toate ca toate, dar "keep calm" e imposibil, drept să zic :))

4 comentarii:

thea spunea...

Bine ai revenit relaxata!:). Abia astept povesti:).

Greta spunea...

Bine te-am regăsit, Thea! :)
Mno, ce pot să spun, am început în forţă - NOT. După doar 3 zile de muncit, pic de somn când ajung acasă şi nu mai reuşesc să mă adun să scriu ceva.
Trebuie să mă mobilizez.

Anonim spunea...

Bine ai revenit, sper ca bateriile sunt pline :) intotdeauna primele saptamani dupa concediu sunt mai incete, grele, dar va fi bine :D
Cris

Greta spunea...

Mă bucur să te recitesc, Cris! :) Mda, primele zile au fost taaaare lungi :)) Dar de-acum se poate spune că am intrat din nou în rutină... Şi I kept calm :D