sâmbătă, 22 octombrie 2016

Toamna mea


Sunt obosită, foarte obosită, cu tot magneziul pe care-l iau conștiincios (în lipsa lui aș fi zombie, cred). Și-n premieră, lucrez mâine :D How nice is that? Trebuie să mă duc pentru vreo trei ore, fiindcă de dimineață se vor face niște modificări majore în sistem și ulterior se rulează teste pentru a se stabili dacă update-urile nu cumva au bușit tot sistemul :)) Chestie care nu se poate face decât în afara programului normal de lucru, adică.... duminica :D 

Va fi interesant să merg într-o zi nelucrătoare în imensitatea aia de clădire. N-o să fiu singură, mai sunt colegi care vor participa la teste (câte unul din fiecare departament, plus cineva de la IT), dar chiar și așa... e un fel de in the middle of nowhere  :D

Însă mă uit în jurul meu și văd asta:


 Și asta:

Sau asta:

Bonus, un mic dezmăț caloric:


Cred că sunt norocoasă. Nu am văzut nicăieri o toamnă atât de frumoasă ca aici.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ce loc superb si ce strada minunata! Liniste, ordine si calm. Stii deja ca te invidiez, nu? Si sunt cat se poate de sincera cand spun asta. As renunta intr-o clipa la casa mea daca as putea sa ma mut acolo. Numar anii pana la pensie. Au mai ramas 14 :D

Felicia

Greta spunea...

:) Știu. E frumos, nu pot să neg. Cred că ți-ar plăcea aici. Eu pe de altă parte, așa de tare m-am plictisit de liniștea orașului ăstuia...

Andreea B spunea...

Nu stiu ce-mi place mai mult, dezmatul culorilor sau cel din farfurie :)

Greta spunea...

Hm, la mine depinde de moment... spre exemplu, în clipa asta mi-e foame, deci dezmățul din farfurie ar avea prioritate :))