duminică, 31 decembrie 2017

Binecuvântări :)


Sunt recunoscătoare pentru sfârșitul acesta de an, chiar dacă nu avem nimic special în plan. Va fi un Revelion în pijamale (dar tocmai m-am cremuit din cap până-n picioare cu Lancôme, deci rezon), cu șampanie veritabilă și felurite delicatese din care (vom încerca să) ne înfruptăm rațional și, mai presus de toate acestea, cu omul meu. 

Încheiem anul ”pe plus”, cum se spune și chiar dacă personal încă mă mai bântuie niște demoni din trecut, sunt mai liniștită și mai împăcată decât acum un an pe vremea asta. Încă fac eforturi de-a accepta ceea ce nu pot schimba și de-a învăța să mă iubesc mai mult. În special acest ultim aspect lasă foarte mult de dorit. Dar poate mai evoluez nițel în 2018 :)  


Fericirea e, printre altele...

- ca-n ajunul Anului Nou să-ți asculți omul interpretând la pian ”Happy New Year” 🙂

- să ai liniște sufletească și dispoziția de-a citi o carte bună (pe care sigur o termin în noaptea asta). 

- să aștepți cu nerăbdare Concertul de Anul Nou de la Viena, amintindu-ți cu un zâmbet că-n urmă cu trei ani ai avut imensul privilegiu de a-l audia în spațiu și timp real. Anul acesta va fi dirijat de Riccardo Muti, aflat pentru a cincea oară în această onorantă ipostază. 

- să asculți concertul festiv al Filarmonicii din Berlin, trăgând în același timp cu coada ochiului la bradul împodobit din camera de alături. 

- să-ți îmbrățișezi omul și să-i asculți inima bătând lângă a ta. Sună siropos și poate că așa și e, dar e una dintre cele mai mari binecuvântări de care cineva poate avea parte în viață. 

La Mulți Ani, dragii mei. Vă mulțumesc pentru că sunteți aici și pentru tot ce-am primit de la voi în decursul acestui an. Să aveți un Revelion frumos, cu oamenii dragi aproape și fie-vă 2018 generos și prielnic 🙂

6 comentarii:

carmen spunea...

La multi ani! Iti doresc un an linistit, curat, cuminte si bun cu tine.Cu pace in suflet si ochi mari deschisi spre lume.Multumesc ca scrii pentru noi.

Anonim spunea...

La multi ani, Greta! Ce bine ca ai blog :)
Alina

Greta spunea...

La mulți ani, draga mea Carmen :) Să ai un 2018 prietenos și favorabil.
Te îmbrățișez cu drag și-ți mulțumesc că ești aici :)

Greta spunea...

La mulți ani, Alina! :) Adevăru-i că trebuie să m-adun și să scriu mai mult, anul trecut abia dacă am depășit suta de articole... nu-i un bilanț prea favorabil :-S

Anonim spunea...

La multi ani, Greta! sa aveti un an minunat!
Cris

Greta spunea...

La mulți ani, Cris! Un 2018 generos și prielnic vă urez! :)